2011-09-20 ? 16:09:05

Photos from a chilly day in September





Hej på er alla!
Kom hem från Patrik för en stund sen eftersom jag inte gick till skolan idag, så vi har väl mest tagit det lugnt och varit i Bjurs en sväng till hans pappa för att ta lite kort på hans Dodge (en bil för er som inte visste) som han ska sälja. Och nu för en stund sen har jag nyligen pillat och fixat med kameran för att hålla den i trim. Se ovanför.

Just nu sitter jag och dricker cola och äter choklad. Väldigt nyttigt och bra för hälsan. Not. Men det är ju gott iallafall! Men imorgon blir det skola igen så att man inte hamnar alltför långt bakom alla de andra.

Hatar sånt ärligt talat. Så därför lär jag väl ta nya tag så att jag orkar gå imorgon, då vi även ska bli serverade av B-klassen i skolan, så ska vi laga maten de serverar. Idag var det tvärtom. Men då var ju inte jag där så det missade jag, tyvärr.

Men nu ska jag återgå till mitt onyttiga ätande. Hej på er så länge! Pöss.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!