2011-09-25 ? 22:32:56

Nu kan jag slappna av lite...

Sådär ja! Nu har jag hämtat nya kläder och ska nu lägga mig i sängen för att se på ett nytt avsnitt av Jersey Shore!  Ett program att dö för. Helt klart. Sedan blir det sängen för imorgon är det ju skuuuldags igen. Ni får sova så gott allihopa. Godnatt, hörs hej madda fakkas! Eller nåt sånt där.

#1  p.s: Vi har våran tvättstuga ute med kläder, badrum osv så därför blir det att jag måste skriva "hämta" för er som ville veta liksom, hiehiehie.
#2  p.s: Vi har ett badrum inne också!!!
Kommentarer
mmmichelle

sv; Tack så mycket!! :) Ja, alltså den ska inte bli större så, menade mer att halva jobbet är klart. Ska bara på med mer skuggningar, fjäll på fisken, och färgläggning =)



Har betalat 1000:- än så länge. Men ska lägga till några hundringar nästa gång också, får se hur mycket de slutar på hehe:)

2011-09-25 @ 23:24:58
URL: http://storstarksnygg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!