2011-09-21 ? 22:53:05

när kvällen går mot sin början...

Hej på er! Har precis vaknat och gjort mig iordning lite snabbe för avfärd. Dem flesta ska säkerligen sova såhär dags, men jag ska iväg till kärleken alldeles strax och spendera natten med honom efter att han slutat jobbet. Är även ledig imorgon så då kan jag vara vaken lite extra och gosa med honom en liten stund till mer än vanligt. Längtar ihjäl mig. :-)

Gillade ni bilderna jag tog idag förresten? Blev så less på att bara hålla i kameran själv och att självutlösaren var helt kass när kameran satt på sitt stativ, att jag tvingade med min syster ut så hon fick fota mig. Ska nog göra det lite oftare... SÅ.
Var det bättre eller sämre? Vill gärna att ni skriver vad ni tycker så jag vet ifall jag borde fortsätta med det, eller inte.

Men nu ska jag göra några smågrejer till innan jag åker sedan hörs vi förmodligen mer imorgon! Sov så gott allihopa, för det ska jag. Puss godnatt på er!
Kommentarer
Anonym

ÅH VILKA FINA! :D

2011-09-22 @ 15:32:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!