2011-09-04 ? 20:06:12

lite om mig då kanske

Hånglat med fler än 50 pers: Nej fan!

Haft sex med fler än 20 pers? Nehedu.

Skämts över dina föräldrar? Ja! När pappa envisades med att ge mig och min tvillingsyster BANANER i skolan när jag börjat sjuan framför alla i cafeterian.

Gjort något du verkligen ångrar? Absolut.

Om du var fast i ditt rum i tre dagar med ditt ex, vad skulle du göra? Viljat haft en nyckel till det rummet...

Åkt ambulans? Nej.

Åkt polisbil? Nej.

Gjort nåt olagligt? Jovars.

Slagit ner någon? Haha, nej. Kanske när jag gick i trean då. Ohhh, farlig chey.

Tar du droger? Jämt! Absoluuut för sånt tar ju jag ställning till.

Sagt jag älskar dig och menat det? Ja!

Vad hatar du verkligen? Lögnare.

Varit kär? Jag är kär. :-)

Är du ensam nu? Ja, men pv:n står i duschen och kommer snart och myser med moi. :-)

Är du i ett förhållande nu? Jaaaa, ack ja ja JA. 

Hatar du den senaste killen du dejtade? Dejtade...? Hm. Nä. Men gillar honom ikke!

Kommentarer
cassie

jag älskar dig sötnöööööt :)))))))<3

2011-09-15 @ 23:32:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!