2011-09-06 ? 17:05:23

Låt mig dö bah

Tror jag tänker slita av mig äggstockarna och allt som har med vaginan att göra snart. Och sen kanske man skulle ta och riva ut magen på samma gång. Den är ju ändå RÄTT onödig. 

Vill spy, vill gråta, vill dö.
Hela kroppen värker ihjäl sig och jag kan inte göra någonting åt skiten! Satans djävla problem jämt. Hoppas att det regnet slår som spön i backen imorgon så att jag slipper ha orientering i typ tre timmar med universums värsta gymnastiklärare. Ahhh, hoppas hoppas.

Och nu ska jag tröstäta så jag går upp yttligare några kilo. För det behöver ju jag VERKLIGEN göra. Hejdå. Usch.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!