2011-09-28 ? 20:44:41

Kvällsprat och lite vitamin well.

God kväll på er bloggläsare och bloggvänner!
Just nu sitter jag och smuttar på det sista av min Vitamin Well och är nyduschad vilket känns förjävligt bra metanke på att jag kunde känna hur smutsen låg som ett lager på både hud och hår... 

Hör också i bakrunden min snarkande Patrik som blev väldigt trött av våran tvåtimmars promenad med vovven Keela och Antonio som vi tog för ett litet tag sedan! Vill egentligen väcka honom men han är så söt där han ligger så jag låter honom sova lite till. Som ett spädbarn. Min älskade lilla gosigos. :'-)

Och förövrigt idag så har jag väl varit i skolan och hurtat runt som servitris. Fick servera för första gången idag också, och det gick bra tyckte jag. Iallafall för att vara min första gång! Sedan var tanken att jag skulle till Kupolen med Cassie men det blev ändrade planer så den rundan tar vi nog imorgon om allting går som jag vill. Och istället för att åka dit åkte jag istället hit till min Patrik. 

Det var väl allting jag hade att säga för ikväll tror jag! Ska nog försöka väcka Patrik nu så att han får någon sömn inatt också eftersom han kliver upp klockan fem till jobbet... vi hörs säkerligen mer imorgon eller någon dag framöver! Eller ja, jag har ju lovat en bättre uppdatering så... VI HÖRS HELT KLART. Hehe. 

Pösshäjeeee.

Hihi, en nerpussad och småfull Patrik i egen hög person. (Det var inte jag, hähä)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!