2011-09-06 ? 21:56:50

It feels like my heart are ripped apart in thousands of pieces.

Orolig. Som vanligt.
Varför måste jag alltid behöva vara så himla orolig för precis allting.
Det verkar som att mitt psyke inte klarar av att ta dagen som de faller sig på som vissa andra tar som en dans på rosor. Om jag ändå hade det så enkelt för mig.
Alltid ska jag undra, fråga mig själv, planera i förväg. Jag måste veta vilket drag jag gör härnäst. Vilken väg jag ska gå, liksom.

Om man ändå var skapt som en impulsiv, levande och utåtriktad människa. Jag hatar att jag alltid måste ha en sådan kontroll över mig själv och mitt liv.

Instämmer, det är hemskt att tappa sig själv en bit på vägen. Men nångång kunde jag väl bara få öppna grindarna, springa i några timmar och inse att jag glömt kvar mig själv därhemma. Vara lite fri. Helt enkelt.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!