2011-09-08 ? 16:11:07

Hongrik & vill eta moet. Doscha lite åckso forresten.


TJENAFAN. Eller det kanske duger med ett enkelt h.e.j för somliga.

Kom precis hem och jag slapp gå i en hel timma för min trogna gamla taxichaufför hämtade upp mig på vägen. Känner mig allmänt snuskig och vill duscha i några år.
Men (ordet men borde bannlysas by the way) såklart så har mina kära syskon gjort slut på allt varmvatten. Lucky me. Turen står på min sida jämt verkar det som!

Så nu ska jag äta moooet sen vill jag sova. Och fortfarande, duscha. Vi hörs kanske senare för nu finns det inget vettigt kvar att skriva om. Hejsvejs!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!