2011-09-23 ? 16:19:57

Homecoming.

Ja, som dem flesta kanske ser (om inte, tryck F5) så har jag gjort en ny header igen för den jag hade innan var ju så snygg. Not. Blev kaos på bloggen så jag slängde bara ihop något snabbt och opersonligt krafs tills jag hade tid att pilla ihop en ny och aningen snyggare.

Men iallafall. Kom precis hem från skolan som har varit väldigt bra och mysig, som de flesta dagar på RL-programmet. Ångrar verkligen inte att jag sökte dit! Sjukt bra och bekväm linje om man nu söker en sådan förstås, vilket jag gjorde.

Och nu senare ikväll ska jag till Patrik och jag förmodar att jag stannar där hela helgen, förhoppningsvis.
Men nu tänkte jag sminka av och sminka om mig, pyssla lite med sånt där ytligt och äta lite mellanmål som det nu så fint heter. Faktiskt är det ett rätt fult ord enligt mig... såsom orden hångel, kyssar och älska också är. Om ni ville veta.

Vi hörs förmodligen senare!! PÖSSHÄJ.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!