2011-09-22 ? 14:19:39

Hemma hos patrik i väntan på mor.

Hej på er!
Sitter just nu hemma hos patrik som precis gick till jobbet, så nu väntar jag bara på att min mor ska komma och hämta mig sedan tänker jag tillbringa min lediga dag på hemmaplan. Har ingen lust att "göra" något direkt. Vill ligga och mysa i min säng och ha Landet För Längesedan marathon. Det lät iallafall bra i mina öron.

Sedan kanske jag tvingar min syster att fota mig. Om hon är hemma. Annars skiter jag i det och skjuter på det till en annan dag. Jag bloggar förmodligen mer när jag kommer hem igen, om jag har något vettigt på hjärtat.
Vi hörs senare! Pöss.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!