2011-09-08 ? 20:04:39

"Erm... where's my food?!"

Jag fick äta. Och jag fick sova på sätt och vis. Men mat, nej det fick jag fan inte!
Två förbaskade nuggets och lite hårda strips hade mina kära syskon mig att erbjuda efter att jag duschat (ja, det fanns varmvatten iallafall! yei). Blev så mätt att jag blev spyfärdig. Eller? NAT.
Nu är jag hungrig och jag har ingen mat. Och jag vill inte laga någon heller för att det är för sent nu. Haha, mitt liv suger.

Nu ska jag sova lite mer och hoppas på att jag drömmer om mat och att jag får äta den. Hejdå.

Haha, monsterbrynen från helvetet, eller? Så fult att ha dem höjda sådär. Usch, förbjud det!!!
Kommentarer
ida

Måste bara fråga lite kring din "medicin" mot acne. Är det farligt att äta det? Om jag liksom mår dåligt nu, så börjar jag äta det, mår jag sämre då?

För vill verkligen, inget annat hjälper och jag vill verkligen inte visa mig ute utan smink, skäms så fruktansvärt. Och det blir bara värre.

Hjälp? :-)

Och förresten, hjälper det?

2011-09-09 @ 23:43:53
URL: http://colorido.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!