2011-09-14 ? 15:16:22

En hejdundrande update á la mig.

TJA DÄR ALLA.
Nu var det ett tag sen jag bloggade men tiden finns inte nu när skolan är i full gång och man har en pojkvän man mer än gärna lägger ner lite mer tid på bara för att man kan, helt enkelt. 
Sitter just nu hemma hos honom i väntan på att han ska göra klart en kurs på jobbet (???) sen kan han mer än gärna släpa sig his och gosa lite med mig. Tycker jag. 

Idag har jag varit i skolan som vanligt, var dock inte där igår pga en djävulsk huvudvärk och magont, men nu är jag tillbaka på banan igen!
Måste säga att jag verkligen trivs där även om det kan vara jobbigt att tex. Stå i ett kök från 09:00-16:00 men det är sådant man får ta när man går en sån linje! 

Har inte så mycket mer än berätta för er nu tror jag... kanske att jag var och köpte röd hårfärg alldeles nyss som jag ska kladda på min sidecut, som förövrigt börjar bli för lång och se hemsk ut. Får se hur detta slutar för detta är då verkligen impulskänslorna som talar till mig. Men rött har alltid varit en färg, eller varit väldigt länge, som tilltalar mig på något vis. Iallafall i hårväg.
Annars är det rätt fult faktiskt. Är ju inte precis så att jag skulle tjoa för glatta livet om jag hade på mig en röd tröja, eller ett par röda skor... Huuh. 

Men nu ska jag nog lämna er läsare ifred ett tag. Även om ni kanske inte vill det. Måste bädda Patriks säng och ta reda på hans smutstvätt. Yuck. 
Hej med er, så hörs vi nog snart igen! Pöss.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!