2011-10-24 ? 16:41:22

You can't wish yourself to heaven


Hej på er allesammans!
Vet att bloggningen är pissigare än pissigast numera. Förlåt för det men snart så hoppas jag att jag återfår min blogglust. Kan inte lova dyrt och heligt att bloggningen kommer att bli skitbra osv, men laddar kameran just nu så kanske jag möjligtvis drar ut och fotar lite om jag orkar det.

Tänk, det är helt sinnessjukt hur mycket folk lägger ned på en blogg ibland. Nu pratar jag inte bara om mig men världskända bloggare som tex. Kenza & Blondinbella. Fyfanken alltså. Att ständigt veta att man har runt hundratusen läsare som otåligt väntar på uppdatering. Och den måste vara en bra sådan också. Annars klagar dem. Hade jag haft en sådan press på mig så hade jag nog antagligen klättrat på väggarna vid det här laget. Huh. Blä.

Idag har jag i alla fall varit i skolan, och gissa vad vi har gjort för ovanlighetens skull?! Lagat mat. Tur att det blev gott i varje fall! Kom hem för en stund sen och just nu väntar jag in varmvattnet så att jag får duscha nångång. Sedan ska jag titta tv och SOVA. Efterlängtat. Ohja. Vi hörs senare antagligen. Haido.
Kommentarer
Anonym

Vart tog du din tungpiercing? och hur var det med 18 års gränsen?

2011-10-24 @ 17:24:35
Anonym

Hur gjorde du bilden sådär? Alltså i vilka program och hur gjorde du det i programmen? :)

2011-10-28 @ 01:37:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!