2011-10-20 ? 20:07:13

"Some people care too much... I think It's called love" - Winnie the pooh.

Är ledsen för att det knappt kommer upp några nya bilder i bloggen och att jag bara varit bu och bä hela veckan. Så gott som. Känner att min blogglust inte riktigt vill samarbeta med mig idag, eller nu de föregående dagarna som varit. Dessutom känns bloggen så grå och tråkig.
Dock kanske det beror på att hösten är värre än nånsin just nu och det sägs till och med att det har snöat här kring Falun
. Alltså, nej. Jag protesterar. Vägrar. Hatar. När jag blir vuxen ska jag ta mig fan flytta utomlands till något superexotiskt land där vintern inte ens förekommer om åren. Önskedrömmen?
____________________________________________________________________________________

Godkväll på er!
Idag har skolan varit helt okej, men den gick ändå väldigt segt metanke på att vi bara hade tre lektioner. Men som vanligt - börjar nästan bli lite som rutiner, haha - så har det förekommit en massa tjafs och bråk på dagisnivå som jag känner att jag inte riktigt orkar med just nu. Så jag tänker nog lägga det åt sidan, eller lägga hela dig åt sidan för gott. Trött på dig och ditt beteénde.

Längtar i alla fall till morgondagen och hoppas att den flyter på fort så att jag får åka hem för att sedan - äntligen - få åka till min älskade Patrik och vara nära honom. Känns som att en liten del utav mig dör för var dag jag inte har honom nära. Separationsångest? Jodå. En aningen kanske. Nu ska jag ta mig något att äta sedan blir det nog sängen för min del. Vi hörs när vi hörs! Heido.

På tal om absolut ingenting så saknar jag den här dagen. Eller tiderna. Jag saknar oss!!!
Kommentarer
elin

ÅH SANNA!!! SAKNAR DIG OCKSÅ!!! <33

2011-10-20 @ 21:37:47
URL: http://elinlind.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!