2011-10-13 ? 18:59:32

Vad tycker ni - målade eller omålade ögonbryn?

Något jag verkligen funderat på är hur något så litet och simpelt kan göra SÅHÄR mycket med ett utseénde. Som exempel; mina ögonbryn.
Visst kan jag lägga en make utan att ha ifyllda ögonbryn och visa mig bland folk.
Det är inga problem. Men det gör så himla mycket skillnad om man fyller i dem. Helt sjukt. Det blir liksom en symmetri i hela ansiktet. Tycker då jag i varje fall!
Titta här till exempel:


Från detta...


Till detta...

Bara jag som ser och tycker att hela ansiktet lyfts upp lite på grund av ögonbrynen?
Dessutom stämmer färgen på de ifyllda in mycket bättre på hårfärgen jag har osv.

Visserligen kan det vara väldigt fint att ha omålade också, då det vissa gånger kan se en aningen "plastigt" ut att ha målade. Men om man har som mig, ljusa, ojämna och spretiga, tycker i varje fall jag att det ser tusen gånger bättre ut!

Notera: Jag har en lite "grövre" ögonmake på den undre bilden. Vilket kan göra att det hela ser lite bättre ut än om jag bara hade målade ögonfransar, som på den övre bilden.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!