2011-10-11 ? 21:28:20

Det finns ingen spärr eller stoppknapp för kärleken. Den finns där hela tiden.

Det är inte det att jag inte finner tiden till det. Inte heller att jag inte bryr mig om dig, eller struntar i dig på något vis. Men jag tycker att du borde veta säkert nu, att det är dig jag alltid vill vara med och känna mig älskad utav. Du är min bästa kompis, min pojkvän, mitt hjärta. Och så mycket mer. Jag borde inte behöva skriva det fler gånger som en påminnelse längre. Du vet ju nu. Precis vad jag tycker.

Att kunna skratta och ha roligt med dig det är känslan av äkta kärlek, det är det som räknas.
Just då när du sparkar mig lite lurigt med foten på rumpan och när jag sedan vänder mig om med dödsblicken i ögonen och ett bittert flin (som egentligen är fyllt med lycka men det vill jag ju inte visa när jag ska föreställa att vara sur) på läpparna. När du skyller ifrån dig på någon annan även fast det bara är vi två där.

Så fortsätter det så tills någon ger med sig och fyller varandras armar med varma kramar och blöta små pussar. Det är den känslan jag alltid vill behålla med dig. Någonting jag håller så kärt och så hårt i min famn för att det är första gången jag kan känna det utan att vara rädd för att göra fel. Att det blir fel.
Men det kommer det aldrig att bli. För mig dig så kan jag vara mig själv. Jag kan visa vem jag egentligen är och vill kunna vara hela tiden.

Jag tror inte på att man kan älska någon för mycket. Det finns inga gränser för kärleken. När det väl handlar om lycklig kärlek. Man kan aldrig skänka någon person nog mycket kärlek. Och tröttnar personen på det. Då har den bara svårt att ta in allt. Men det är och kan aldrig för mycket.

Jag älskar dig Patrik Westling.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!