2011-10-23 ? 16:33:56

Söndagsuppdatering

Tjenatjena på er denna småkyliga och härliga söndagseftermiddag!
Just nu sitter jag hemma hos kärleken som är på jobbet med lurarna i högsta hugg och försöker peppa igång mig själv nu när jag precis blev lämnad helt ensam i hans hus. Förhoppningsvis kommer han väl hem snart metanke på att han inte skulle vara borta mer än två-tre timmar. Men det får vi väl se. Han brukar oftast dra ut på tiden.

Och imorgon far hans mor och styvfar till Miami i två härliga veckor (för dem iallafall) så då blir han och jag huspassare! Lär bli intressant och se vem utav oss som kommer att få ta hand om allting, *host* jag *host* Men nu ska jag hitta på någonting och göra för just nu är jag ytterst uttråkad.
Vi höres senare! Häj.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!