2011-10-22 ? 23:01:45

snodde listan från idaleander.blogg.se

Pratar du fortfarande med personen du kysste senast?
- Haha ja, varje dag.
Vad åt du senast?
- Äppelpaj m. vaniljsås & glass.
Har du fått någon komplimang i dag?
- Njä.
Har du varit med i en rättegång?
- Nepp.
Gillar du att shoppa?
- Ja, men är man fattig så får man nöja sig med det man har.
Är du polare med grannarna?
- Jorå!
Vilket språk pratar din pappa?
- Svenska.
Vilka länder har du bott i?
- Sverige.
Senaste piercingen?
- Läppen.
När åkte du bil i mer än femton minuter senast?
- Igår.
Har du däckat eller spytt för att du har druckit?
- Haha, jadå.
Har du något husdjur?
- 2 undulater och 2 katter.
Har du täckt någons hus med toapapper?
- Ne.
Hur bra är din syn?
- Jag är snöblind. Seriously.
Har du varit på ett party?
- Haha, ja.
Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar?
- Lätt!
Har du varit utomlands?
- Nej.
Vilket är det bästa bröllop du varit på?
-  När min morbror och hans ex-fru gifte sig när jag var liten.
Skulle dina föräldrar bli arga om du blev avstängd från skolan pga slagsmål?
- Inte om jag inte var personen som startade det.
Var är dina syskon just nu?
- Sollerön, hemma och i bjurs tror jag.
Har du pussat en tjej?
- Men jaaa.
Vad var den senaste drömmen som du minns?
- Privat.
Vem ringde dig senast?
- Tvillingen.
Vilken tid gick du upp i morse?
- Halv 11.
Vad ska du göra i helgen?
- Just nu sitter jag hos kärleken och tråkar. Annars, dunno.
När var du riktigt sjuk senast?
- Några veckor sen.
När såg du en kändis senast? Vem var det?
- Ingen aning.
Vad finns i din bakficka?
- Har ingen, haha.
Har du färgade linser?
- Har haft bruna!
Vad gjorde du klockan två i natt?
- Vaknade och fick trösta en ledsen bebis som ville ha välling.
Vad ska du göra efter det här?
-
Sova, förhoppningsvis.
Är du kär?
-
JA!
Har du mer än 6 par skor?
-
Jodå.
Har du sovit brevid en kille du gillat?
- Ja. Ska göra det inatt jaoooo.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!