2011-10-14 ? 18:22:54

SkitdageN från helvetet

Hej på er! Idag har skoldagen varit skit. Eller nej, den blev skit. Vilket slutade med lite tårar och en himla massa elakheter. Just nu är jag på bra humör men det sjunker snabbt när jag tänker på dagens incident. Inte ens värt att kalla för en händelse.

Så meningslöst var det. Och korkat. Och fjantigt. Och allmänt jävla dumt. Åh. Hur KORKADE får människor ta och bli?! Gud så trött jag blir på bråk och tjafs som man höll på med när man gick i förskolan, typ.

Men nog om det!

Väntar på att min far ska komma hem då jag ska bege mig mot Patrik och iallafall försöka slita han från sin andra kärlek. Crossen. Tror inte jag kommer att lyckas men man får hoppas på det bästa. Och imorgon ska han ut och inviga den, vart vet jag inte - men jag ska vara fotograf i varje fall. Roligt jao!

Har inte så mycket mer att säga nu. Dessutom blev jag ännu surare nu. Fuck my life. Hejdå... :-)
Kommentarer
anonym

vilken av din/ dina piercingar gjorde ondast ?

hur mycket kostar olika piercingar skriv så många du kan!

fiin blogg !

kram :)

2011-10-15 @ 18:15:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!