2011-10-05 ? 17:17:49

Palestinasjalar! +++

Hittade nyss min mammas gamla, men otroligt stora och mysiga palestinasjal som hon använde när hon var ung och alert. Hoho. Använde den mycket när jag gick i sjätte klass men sedan slutade jag använda den pga att den fick ett såkallat "emorykte" om sig.

Man var alltså en sådan person som skar sig och hade ett ton kajal runt ögonen om man bar en sådan sjal. Och var man ung och dum så ville man ju inte ALLS ha på sig något sådant när man precis skulle börja sjuan och bara ville passa in, så att säga.

Men nu är man ju några år äldre och faktiskt börjat att strunta i vad andra tycker och tänker, så nu tänker jag bära upp den med stolthet bara för att jag är skitgrym. Förresten var ju bara denna "emoidentitet" bara en myt. Egentligen. Menmen, folk pratar så mycket skit. :-)


Skitstor och jättemysig att ha på sig en kall höstdag! Ja. Det börjar bli jävligt kallt nu.
...
Jag har snygga onoppade, ofärgade, ofixade, omålade och mycket mer på O-ögonbryn. Tack jag vet. Men jag orkade inte måla och ha mig idag. Faktiskt.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!