2011-10-11 ? 20:07:10

October, eleven. Twothousandeight.

Hej på er bloggvänner och läsarvänner!
Knalla precis ut ur duschen och har ringt till min pojkvän nu en sväng eftersom jag trodde han var död. Ungefär. Men det är min telefon som strejkar genom att skita i att ge mig alla hans sms så jag har trott att han undvikt mig precis hela dagen. Härlig känsla man haft i magen och så är det telefonen som krånglar. FML. Typ.

Annars idag så har jag varit i skolan och stått i köket från 08:45 till 15:00!!
Det var roligt dä. Not. Eller jo. Det är väldigt roligt men man blir så fruktansvärt trött av att stå hela dagarna. Dessutom så har jag stressat omkring och varit helt förvirrad idag så det har bara varit en jobbig och stressad känsla i magen hela tiden. Men det positiva är väl att maten jag gjorde blev god as fuck. Nomnom!
Vi gjorde sjudad Hoki m. potatis & ägg-och persiljesås! Hoki är en fisk.

Annars så har jag inte gjort så mycket idag. Är hemma nu också förresten för er som ville veta. Och det känns skönt metanke på diverse anledningar som har gjort det mindre roligt att vara hos pojkvännen just nu.

Men nu ska jag äta lite risifrutti, samt en skål med flingor och mjölk. Det blir gött dä.

Old pic.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!