2011-10-24 ? 20:17:19

Ni frågar, jag svarar - Tungpiercingen.

Vart tog du din tungpiercing? och hur var det med 18 års gränsen?

Jag tog den på Crossroad i Borlänge, och man behövde inte vara 18 metanke på att jag var 14, men däremot så krävdes målsmans tillstånd och de behövde även vara med till studion. Dock vet jag faktiskt inte hur det är nu.
Vissa säger ju att de ska bli 18 årsgräns för piercingar över huvud taget. Men det är nog bara rykten! Jag har inte besökt Crossroad sen dess så jag vet inte riktigt hur deras reglar är där numera. Hör av dig till dem! Kram.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!