2011-10-08 ? 23:15:28

Mycket skrivande dessa dager...

Godkväll på er!
Ledsen för mitt otroligt griniga inlägget under. Men jag hade en pissig stund och det får bloggen lida för. Nu är jag iallafall helt återställd igen efter min hemska förkylning jag åkte på nu i någon dag. Heja mitt immunförsvar!
Det är så lustigt, för att när jag väl blir sjuk så blir jag verkligen DUNDERSJUK men bara i någon dag sen är allting precis som vanligt igen.

Sitter just nu förövrigt hemma hos Patrik som precis for till jobbet vilket jag tycker är rena bedriften. Visserligen är han ju hemma om 7 timmar igen. Men ändå. Det suger ju att sova halva natten helt ensam. 

Men, men! Det är sånt man måste leva med om man har en karl som är 20 bast som faktiskt har hunnit skaffa sig ett jävla liv. Åh.
Som jag längtar tills att kunna skaffa en lägenhet, få en egen inkomst, köpa bil och allt det där andra som dem flesta kanske fasar för men som jag inte kan vänta en dag till på. Gud så skönt det ska bli att få växa upp litegrann. Woah! 

Men ska lägga mig och somna till en film nu. Sedan längta efter min kärlek litegrann. Snälla, låt timmarna gå fort som fan. Thank you God. *Angelface*

Godnatt på er. :-)
Kommentarer
Sofie

Visst går du resturang och livsmedel? Är det en bra linje? Vad får man göra osv. Jag har funderat på att välja den men är inte helt säker :)

2011-10-10 @ 09:24:28
URL: http://sofienygren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!