2011-10-06 ? 19:32:03

Men jävla skit också.

Hej på er igen!
Nu har jag pluggat och tänkt så att det kom rök ur öronen på mig må ni tro! Not.

Jag somnade.
Direkt när jag la mig i sängen. Fem minuter efter att jag skrev inlägget nedan.
Sen har jag sovit. Tills nu. Och nu känner jag mig som en riktig förlorare som somnade och sov i fem timmar istället för att plugga så att jag klarar av proven osv imorgon. Heja mig.

Och vet ni vad? Nu tänker jag inte ens börja plugga för det har jag faktiskt inte tid med.
Mitt lilla schema i huvudet säger något annat. Duscha. Äta. Välja kläder. Klä på mig. Göra mig iordning. Listan är lång.
Dessutom är jag så besviken på mig själv för att jag aldrig "orkar" ta tag i såna här saker att jag knappt vill titta på böckerna. Så nu skiter jag i det! :-)

Nu ska jag duscha.

...
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!