2011-10-08 ? 13:32:13

Idag mår kroppen och knoppen bättre.

Godmorgon på er! Eller god eftermiddag kanske vore lite mer passande just nu?

Vaknade vid halv 11 och pratade lite med mitt hjärta i telefon som inte heller mådde särskilt bra... dock har han sig själv att skylla, det lilla fyllesvinet. Som dessutom ringer och väcker mig 5 på morgonen då jag mådde som mest pyton. Tack ska du ha älskling. :-)

Sedan har jag var femte sekund stoppat tempen i munnen för att se ifall min feber har gått ner någonting. Och det har den! För ett tag i varje fall. Så just nu går den lite upp och ner. Men jag mår rätt hyffsat bra just nu efter lite knaprande på huvudvärkstabletter och lite frukost.

Idag blir det kanske, om gud vill vara på min sida och ha väck min feber, att åka till mitt hjärta lite senare och mysa med honom. Men det får vi se. Mina föräldrar gillar inte tanken men det gör jag om ni ursäktar! Hehe.

Men nu ska jag lägga mig i min systers säng (och sjuka ner den litegrann) och kurera mig så att jag förhoppningsvis kommer iväg senare. Vi hörs och syns. Pössän. 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!