2011-10-17 ? 19:16:27

Jag. suger. på. rubriker.

God kväll på er människor!

Traska precis ut ur duschen och skulle göra vandringen in till huset på ca; tjugo meter som vanligt, eftersom vi så ickesmidigt placerat våran dusch/tvättstuga ute i ett annat hus, när jag knappt hinner sätta ut foten då jag tror att jag ska falla ner i ett svart hål. Kol-svart!

Då har alltså ingen varit så snäll mot mig, eller glömt bort kanske vore en lindrigare tanke, så de har tänt någon som helst utelampa så att jag ska kunna se vart jag går eller sätter fötterna. Så jag fick fumla i blindo hela vägen in i hopp om att inte välta över en sten eller något annat roligt.
Men jag klarade mig helskinnad, dock smått livrädd eftersom det knakar och brakar i hela skogen. Men nu sitter jag iallafall i säkerheten igen och dricker juice. Om-nom.

Idag förövrigt så har jag varit i skolan och lagat mat, för ovanlighetens skull liksom. Känns inte som om vi gör något annat nuförtiden i skolan. Vi har ju knappt några vanliga lektioner. Två ynkliga dagar. Det blev iallafall kycklingfileér med currysås & ris. Samt saftkräm med gräddmjölk & hallon. Ville faktiskt spy litegrann efter den där saftkrämen och den där feta gräddmjölken...

Aja. Nog om mitt skitprat som inte ens är intressant. Vi hörs och syns senare! Pöws.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!