2011-10-10 ? 15:44:36

Jag är varken bloggare eller bloggerska. Jag är tamefan en blugger.

Tjenare! Sitter just nu hemma hos Patrik med en kopp kaffe bredvid mig och myser lite medans han... gör någonting. Vet att det var ett tag sen jag uppdaterade och att min blogg numera är den ultimata gnäll och grin bloggen. Men jag ska väl hem snart och då kommer uppdateringen garanterat bli bättre eftersom man inte direkt har så mycket till liv därute i skogen. Då bloggar man. As hell. Promise.

Ville bara säga det så ni vet om att jag fortfarande är vid liv och sånt där annat viktigt som man borde göra när man är bloggare. Eller bloggerska.
Dock tycker jag förretsten inte det spelar någon roll om man väljer att skriva "bloggare" som kan anses som ett maskulint namn när man bloggar, istället för "bloggerska". Man är väl lite vad man känner för.

Därför, eftersom jag inte är den kvinnligaste tjejen på planeten, kanske jag ska kalla mig själv för en... blugger! Hähä. Det var ju fyndigt av mig osv. Vi hörs och syns. Pössen.
Kommentarer
anonym

fick du pierca dej eller fick du tjata och isåfall

vart fick du pierca dej någonstanns ?

kram

2011-10-10 @ 19:56:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!