2011-10-19 ? 18:03:24

Hurtat hem som fasen jaoooo

Tjenaretjenare!
Kom precis hem efter att ha hurtat hela 8 kilometer till fots för att jag inte hade tillgång till någon skjuts hem med syster min. Värkte precis i mig en skål med flinogr och två frallor på några millisekunder och vill säga adjöss till mina fötter. Men nu är jag i varje fall hemma i mitt varma och sköna hem.
Ska snart sätta igång en film och tvärdö med mina stackars djävla fötter som bultar och bankar. Tur att det är nyttigt med lite motion ibland. Haha. Man måste väl se det från den ljusa sidan antar jag! Men vi hörs mer senare.

P.s; 2 underbara månader med min kärlek idag. ♥ Jag älskar dig min skatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!