2011-10-06 ? 14:51:55

Hemma från skuuulan.

Tjo bre min macka!
Nyss hemkommen från skolan som har varit ovanligt seg idag. Trodde jag skulle baxna sista lektionen när våran gymnastiklärare gick igenom hela gymmet vi har på skolan. Nästan så jag ville släppa en tår eller två bara av den allmänna hopplöshetskänslan jag hade i kroppen. Uscha!

Och även om jag verkligen vill, vill, vill sova just nu ända tills ikväll så har jag två matteprov imorgon, en bokrecension och tillsist engelska glosor att göra. Dock glömde jag engelskaboken i skolan så det kan bli lite drygt detta. Efter det ska jag i varje fall sova som en sten. Ahhh. Skönt.

Men nu tänkte jag göra mig något att äta & dricka, sedan blir det att plugga litegrann. Vi hörs senare ikväll/idag. Puss!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!