2011-10-17 ? 19:54:34

"Hej, jag lever ett fantastiskt liv här i bloggen och allting är perfekt i min lilla bubbla!"

Som rubriken lyder: Jag stör mig.
Åh, vad jag stör mig på såna här "fancybloggers" som låtsas leva det perfekta livet med alla de perfekta och fläckfria tillbehören. Aldrig har de några problem och solen krestar runt dem och ingen annan. Fast någonting jag mer tycker är skrattretande än detta är nog tjejer, flest tjejer faktiskt, i min ålder som låtsas att de faktiskt lever det här perfekta livet. Kom igen.
Ni har inte ens ett jobb så att ni kan köpa alla dessa Louis Vuitton väskorna och alla Chanel parfymerna i hela världen. Spela stenrika och världsberömda ni. Kalla kläder för 500 spänn från H&M för budget bara för att.
Jag tycker det är pinsamt. Ärligt talat! I en blogg ska väl först och främst vara ärlig och vara sig själv i? Eller har jag uppfattat saker och ting fel? Eller ja. Spela roll vart fasen man är. Ärlig och äkta ska man ju fasen vara hela tiden.

/ XOXO Bitterfittan
Kommentarer
Anonym

Svaaar på din kommentaaar:

Men jag vill ju inte bli torr heller :o Eller vad menade du med ”och den torkat ut nå så djävulskt”? x) Vad är det i den? skeptisk.

Känns nästan som att jag kan ta till vad som helst snart, men det beror lite på vad den innehåller x)

2011-10-17 @ 20:54:13
URL: http://dybeck.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!