2011-10-27 ? 10:15:38

Härligt det där med sovmorgon, yao.

Godmorgon på er!
Just nu sitter jag hemma hos kärleken och väntar på att min buss ska komma så jag kan fara till skolan. Har ju haft sovmorgon. Hähä! Och sedan har jag bara EN lektion idag. Värt. Dock får jag skylla mig själv som missar matten som börjar när min buss härifrån går, men jag vill helst inte sitta i skolan i 1½ timma och vänta tackvare att det inte går några bussar härifrån. Eh. 
Och senare idag bär det av mot Elinpelin. Gud känns som en hel evighet sen vi sågs sist. I varje fall ensamma. Ska bli toppen! Men nu måste jag göra mig iordning, vi hörs senare. Hej med er! :-)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!