2011-10-07 ? 20:57:52

Gnäll och grin bloggen of doom.

Ja, hej och välkomna till min förkylningsblogg! I den här bloggen kan du läsa om mitt dagliga gnäll och grin om min eländiga förkylning jag åkt på. Please, enjoy your reading. Not.

Nej. Men. HEJ. Fick lov att åka hem ifrån min kärlek eftersom hans mor och plastfar inte ville bli smittade inför deras resa till Miami. Så nu får jag inte träffa min gos förrän jag blivit helt frisk igen. Nu kan ju livet inte suga mer. Seriöst. Drag me to fucking hell or something. Detta överlever jag inte! GÖR MIG FRISK.

Inga nya bilder har jag att bjuda på heller. Om ni inte vill se mig nu när jag är som sjukast och äckligast?! :-D Möööms.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!