2011-10-04 ? 16:36:59

Facelook from October, 3



Såhär såg jag ut igår när det var skolfoto! + en grå, lång stickad kofta.
Dock hade jag precis vaknat här för att jag råkade slumra till när jag kom hem. Så lite fräschare var man väl innan dessa bilder togs. Haha.

Hej på er människor!
Nu sitter jag här och har precis tvingat i mig lite korvstroganoff med ris som mor lagade, dock utan större framgång genom mina smaklökar. Våga vägra korv!
Det är inget fel på min mors matlagning, jag hatar bara korv rent allmänt. Möjligtvis går en grillad/kokt med bröd nångång ibland. Annars. Inte. Inte. Inte.

Och nu ska jag strax åka iväg till stan med halva familjen och följa med syster min på stan och handla skor. Senare ikväll åker jag iväg till min kärlek och spenderar natten där. :-) Mysipys. Men nu ska jag gå och göra mig iordning.
Vi hörs senare. Pöss.

...

Länk till frågestunden några inlägg ner.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!