2011-10-08 ? 16:10:54

....

Blogg.se kukar ur och jag är på det sämsta humöret någonsin. Känns som att precis alla i min omgivning är en med bunt nötter som inte tänker eller fattar längre än näsan räcker. Blir så trött.

Längtar härifrån. Vill inte bo hemma eller ha någonting med mitt hem att göra längre. Vill fylla 18 så jag får bestämma själv, göra vad fan jag vill utan att få skit och få vara sjuk när fan jag vill utan att få skäll för att man är sjuk. Hur sinnesrubbat är inte det. Mina föräldrar skäller på mig och tycker att jag ska "hålla mig till skolan istället för att vara hemma" som de så gulligt uttrycker det.
JAHA OKEJ, MEN DÅSÅ. Jag går till skolan med feber och dundrande huvudvärk. Är det de ni vill? Okej, fine.

Åh. Jag var på bra humör för ungefär någon minut sen. Men sen insåg man ju att man har människor i sitt liv som man ångrar att man tagit in, och släkt som man önskar inte fanns. Åh. Fyfan vad trött jag är på ALLTING just nu. Precis allting...
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!