2011-10-31 ? 11:53:21

En väldigt bra måndagsmorgon.

Godmorgon allihopa!
Har precis ätit frukost och tagit mig en morgoncigarett och mår allmänt bra. Det känns som att livet fått sig en knuff och mot en början på något bättre. Denna känsla kanske bara är tillfällig metanke på att mitt humör vrider och vänder på sig titt som tätt. Men just nu är jag glad för att jag står där jag står just nu.

Kärleken min åkte mot Bjursås för ett tag sedan och skulle fixa någonting i hans garage därborta, och jag väntar mest på att jag kan ringa min mor och be henne hämta upp mig när hon åker hem från jobbet så att jag äntligen får umgås med min storasyster som är hemma för första gången på flera månader. Härligt!! Ikväll bär det av hitåt igen så får jag väl se vad jag hittar på under tiden då min kärlek jobbar arslet av sig.

Har lust att göra något fint för honom. Mest för att jag är på så bra humör och som tack för att jag får tillhöra honom ytterligare en dag i livet som passerar. Det är den bästa känslan att veta om. Att man tillhör någon. Att man är älskad utav någon för den man är. Att vara utvald och få känna sig speciell veckans alla dagar.

Såhär såg jag ut igår... trött och sliten efter två timmars matlagning och ytterligare två timmar av städning. Men ser också att mina fula ärr jag hade i hela ansiktet börjar att försvinna (jag är helt osminkad på bilden) känns toppen att jag börjar acceptera mitt osminkade jag mer och mer efter flera år utav skam och pest.
Kommentarer
rebecca.

med smink eller utan, lika fin ändåå segmaja!

2011-10-31 @ 22:37:49
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!