2011-10-20 ? 21:19:12

En underbar känsla i magen min.

Nu är det mesta så himla bra. Sitter i vardagsrummet med tvillingen till höger med katten min, och lillasystern till vänster som sitter och läser tyst för sig själv. Kaminen står och sprakar och sprider varm, härlig luft omkring oss alla, och förvånansvärt nog så har vi inte bråkat en enda gång sedan vi kom hem.
Vanligtvis brukar det alltid uppstå en massa tjafs och bråk när vi alla är samlade. Men inte idag. Det känns nästan som vi är en liten familj nu. Äntligen. Det är inte ofta jag känner såhär eftersom våran familj är ganska kända för att inte ha något speciellt bra band till varann. Men nu gör de det. Helt underbart. Nu ska jag gå och lägga mig med en bra känsla i magen. Godnatt med er. Kram.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!