2011-10-02 ? 20:02:03

Den regelbundna Söndagsuppdateringen.


Hej allesammans!
Nu kan jag uppdatera lite bättre för nu är jag på hemmaplan igen efter en bra och händelserik helg med kärleken och hela hans familj.

Även hans äldsta storebror Fredrik och flickvännen Alexandra hälsade på från Stockholm. Och såklart deras gofis Alvin. Ahhh, som jag kommer att sakna den ungen. Och F & A såklart. Världens goaste lilla krabat på två ben. En sådan liten kis vill jag också ha när jag får barn i framtiden. Det är redan bestämt!

Det har även bjudits på god mat, mycket prat, samhörighet och kalla kvällar denna helg. Men varma och öppna famnar fanns alltid att luta sig emot. Ni är de bästa jag vet. Jag kan kalla er min extrafamilj. Det känner jag. Det vet jag. ♥

Imorgon är det dags för skola igen och jag känner mig mer redo än någonsin. Mest för att jag slipper Björn på näringsläran. Tacka gudarna för det.

Idag är jag starkare än på länge. Kärlek till livet och till er som gör det värt. ♥

Kram.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!