2011-10-19 ? 22:34:13

Dagens ord: Knorrhålet.

God kväll på er allihopa som läser detta denna tid på dygnet.
Råkade förstås slumra till nån timma och vaknade strax innan tio i ren panik för jag skulle duscha och sånt där skitviktigt som nästan är ett måste under skoldagarna. Så det var bara att hoppa ur sängen och göra det man skulle.
Nu är jag trött, tröttare, tröttast och vill bara hoppa i sängen med en gång, men känner ändå att ett redigt glas juice skulle skitta fint i knorrhålet mitt innan jag kryper ner. Valde att kalla det för knorrhålet metanke på att jag alltid är hungrig... väldigt sexigt och passande. Eh.
Imorgon har jag sovmorgon till halv elva och detta tänker jag utnyttja till max som ni kanske redan förstått! Inte haft en enda sovmorgon på hela skolgången så detta känns mer än underbart.
Men nu längtar jag så hemskt efter min säng och mitt glas juice så att jag tänker avsluta inlägget här. Ni får ha det så bra så hörs vi mer imorgon!
Godnatt och kram på er allihopa. :-)


Längtar efter dig mitt hjärta. Snart får jag se ditt vackra ansikte igen!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!