2011-10-06 ? 22:16:13

Blivit sjuk. Såklart. Thanks god. Or something...

Jaha. Blev visst en sjukling över en kväll. Här sitter jag och fryser med feber och huvudvärk. Inte så trevligt. Nä. Mår jag sämre imorgon blir det ingen skola för mig heller = Kan inte göra matteprovet, recensionen eller engelskaglosorna.

Trevligt. Känner verkligen hur livet helt enkelt äger just nu. Får iallafall träffa mitt hjärta snart och spendera natten med honom... det gör livet lite enklare. Tack och lov. Nu ska jag försöka sova en liten stund innan jag ger mig iväg. Vi hörs imorgon. Pussen.

Lav jo.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!