2011-10-07 ? 14:02:52

Blev ingen skola för sjuklingen.

Hej på er! Antar att dem flesta är i skolan såhär dags, men inte jag inte.
Som jag trodde så blev dert ingen skola för mig idag pga av huvudvärk, feber och kallsvettningar.
Vaknade iaf runt halv tolv efter många om och men bredvid mitt hjärta som hade brottom till jobbet och sedan blev jag lämnad ensam hemma hos honom efter det...
Har precis bytt lakan och allt därtill i hans säng nu, så nu kan man ju faktiskt sova i den igen. Höll på att få fnatt inatt när täcket kastades runt som en liten klump inuti lakanet så nu jävlar anamma har den här sjuklingen bytt sängkläder så det hette duga.
Och nu är den här sjuklingen väldigt trött och hon kallsvettas och har huvudvärk, så nu tänkte hon lägga sig och vila med en kopp te. Vi hörs kanske senare idag, eller imorgon. Jag vet inte. Pusshej!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!