2011-11-08 ? 16:02:20

Yohoo på er

Anledde precis till hemmaplan och har precis bytt om till rena fräsha kläder efter att ha haft ångest för att inte ha kunnat bytt om på två dagar. VILKEN LYCKA.

Blir ju lite klent det här med ombyten hit och dit när jag för det mesta bor hos Patrik under veckorna/helgerna. Nästan jämt med andra ord. Är faktiskt där så mycket att mina föräldrar har börjat avsluta våra telefonsamtal med: "Ja men ha det bra, så hörs vi väl någon gång i framtiden!" Då är det väl rätt illa? Men de vänjer väl sig. I guess.
Idag har min klass i varje fall haft vårat första storkok i köket inför imorgon. Jag och en kompis fick skala 18 kilo potatis och göra lasagne för 15 personer. Drygt? Uhja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!