2011-11-16 ? 18:56:32

Grinbabbel och en enkel fråga till er läsare, inte svår att besvara.

Ledsen för det otroligt bittra och trista inlägget jag skrev för en liten stund sedan. Men som dem flesta redan vet om sedan en väldigt lång tid tillbaka så skriver jag ofta här i bloggen för att bara få ur mig sådant som jag inte orkar bära på under en längre tid. Denna blogg är min fristad och här känner jag att jag kan skriva och utsätta den för i princip vad jag vill. Och de människor som stör sig på det kan väl fara åt fan då, om det hjälper er. Liksom. Det är här jag känner mig trygg och vet att människor inte kan döma mig (vissa nötter gör det väl ändå, men vad fan. Vad har man ordet "ignore" till om inte det?) efter vad jag skriver här eftersom jag praktiskt taget äger denna sida. Ehe. OVER AND OUT.
________________________________________________________________________________________

Men nu till det jag egentligen tänkte prata lite om. Jo, nu är det såhär att jag är så sjukt trött på min hårfärg och mitt hår över huvud taget, och nu BER jag er alla som läser detta att komma med realistiska förslag till vad jag kan göra med mitt tråkiga och bittra hår? Själv har jag funderat lite över dessa exempel, kanske en aningen annorlunda:

Jag känner verkligen för två hårfärger just nu. Och det lutar mest åt att slinga det men ändå ha kvar det mörka. Vet inte om ni minns det men jag hade ju lite guldfärgade slingor i håret förra vintern? Är sugen på att ha det så igen, fast denna gång många fler och lite jämnare. VAD TYCKER NI? JAG ÄR DESPERAT. Typ.
Kommentarer
elin

NEJ! verkligen inte så på bilden, hähähä.. (a)

kör typ ljusare brun eller nåt :D <3

2011-11-16 @ 20:07:47
URL: http://elinlind.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!