2011-11-15 ? 17:47:26

Tre små frågor.

Vilken piercing gjorde ondast och vilken gjorde minst ont och vilken var dyrast?
Har fått en himla massa frågor om mina piercingar under tiden då jag bloggat. Hur många som helst faktiskt. Men eftersom jag har så pass dåligt minne och noll ork för att leta rätt på ett inlägg där jag svarat på alla dessa frågor tidigare, så svarar jag väl i ett inlägg igen då!

* Den piercingen som gjorde ondast var i helt klart i naveln. Även om det gick snabbt så klämde först och främst tången de använde för att "dra upp" huden med nästan sönder hela magen på mig. Då trodde jag faktiskt att dem var klara, men ikke. Och när de tagit själva hålet och jag skulle resa mig upp kändes det som att hela magen skulle falla av. HUA.


* Den piercingen som gjorde minst ont var i tungan, lätt. Det gick på en halv sekund och kändes inte mer än som ett myggbett. Även om tungan är en muskel och är väldigt känslig så gjorde det verkligen inte så ont som jag trodde att det skulle göra. Jag hade ju förväntat mig att jag skulle smådö. Haha!

* Och den piercingen som var dyrast var nog tungan igen. 500 riksdaler skulle de ha för att picka hål på den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!