2011-11-20 ? 22:39:50

Ni frågar, jag svarar

Varför gjorde du och patrik slut? Ni som verkade så lyckliga :/

Jag tänker ju inte neka att jag inte visste att jag nångång skulle få den här frågan i bloggen, och jag är beredd att svara på den så utförligt jag kan utan att jag säger för mycket så att jag inte verkar respektlös mot Patrik, om han nu inte skulle vilja att den här frågan skulle besvaras här i bloggen med alla detaljer inräknade. Men det skulle jag aldrig heller göra så... Jag och Patrik hade det bra och vi HAR det bra, jag var lycklig och det var han också. Egentligen så ville ingen utav oss bryta, men han tyckte att det hela hade gått för fort fram och att han behövde känna efter vad han verkligen kände och ville. Så just nu kan man väl säga att vi inte är tillsammans, men inget är förändrat. Vi umgås precis som vanligt och vi båda känner att det kommer att bli ett "vi" igen om vi bara tar det lugnt och får vissa frågetecken utslätade. Så just nu är vi kompisar, fast på en lite mer invecklad nivå. Jag och Patrik är lyckliga med varandra och vi står varandra väldigt nära fortfarande. Det kommer vi alltid göra. Vi tror på en framtid så vi kämpar för att klara detta tillsammans. Som det var tänkt.
:-)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!