2011-11-17 ? 17:13:18

Ni frågar, jag svarar - Vilken kamera använder jag?

Selma: Vad använder du för kamera? skit snygga bilder! :D

Tack så himlans mycket Selma! Jag använder mig utav en digitalkamera från Canon, närmare bestämt Canon IXUS 130. En välutrustad kamera med en himla massa roliga funktioner och med 14.1 megapixels. Jag tycker att den är som en liten variant utav en systemkamera när man använder den, och dessutom blir bilderna blir AMAZING i macrofunktionen (som jag använde när jag fotade dessa bilder)!
Den kostar nånstans mittimellan 2000-3000 kronor, men det beror helt på från vilken affär man köper den ifrån. Helt klart värt pengarna. Den är underbar. Kraaam.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!