2011-11-15 ? 23:52:58

Nattens sällskap är såklart Elin Lind!

Nu ligger jag och Elin i sängen och tänkte försöka sova. Hur bra det kommer gå för min del vet jag inte eftersom jag råkade somna i ungefär tre timmar hemma hos henne medans hon var på körskolan. Hehe. Vi har i varje fall bara tagit det lugnt idag/ikväll. Pratat lite skit och myst framför tv:n osv. En helt vanlig myspys dag med min bästa pelin helt enkelt. Men nu ska jag logga ut och försöka få mig lite sömn. Önska mig lycka till. Godnatt på er alla, puss!
Kommentarer
Frida Jansson

Vill bara säga att jag saknar dig!

2011-11-16 @ 14:40:55
URL: http://fridaajansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!