2011-11-03 ? 19:16:58

Myser lite i vardagsrummet med kaminens varma bris i nacken

Hej på er!
Sitter just nu och väntar på att få sminka min storasyster i trevliga färger (bilder kommer senare) medans jag värmer mig lite i vardagsrummet där kaminen håller till och bara myser lite. 

Idag har jag förövrigt varit på synundersökningen jag skrev om för någon dag sedan och det visade sig att jag hade brytningsfel och var översynt. Trevligt.
Men nu får jag i varje fall mina efterlängtade glasögon, och linser såklart.
Självklart kommer jag att använda glajjerna ofta men omväxling är något jag livnär mig på så linser var ett måste.

Senare ikväll så åker jag till kärleken min, för ovanlighetens skull, och sover där. Känns tråkigt att vi bara hinner träffas lite på kvällen och en stund på morgonen när han jobbar eftermiddag, men det är smällar man får ta om man verkligen vill vara med personen man älskar. Och det går ju som en dans om man ser det positiva i det. Hellre träffas litegrann, än ingenting alls. :-)

Återkommer om en stund! Hörs hej.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!