2011-11-12 ? 15:10:55

Måla garderober är väl det roligaste som finns att göra på en lördag?

God eftermiddag på er allesammans. Eller ja. Alltså. Nej.
Förstår egentligen inte varför jag alltid känner att jag måste hälsa er välkomna i varje inlägg och spela skittrevlig när jag egentligen vissa gånger är på det suraste humöret någonsin och vill be hela världen att fara åt fan? Så jag ångrar mig och skriver ett enkelt djävla hej istället... så, hej.

Sitter förtillfället framför denna dumburk i en badrock som är alldeles för liten för mig (den passade skitbra för ungefär fem år sedan, lovar!!) och gruvar mig för att jag är så illa tvungen att måla garderober idag. Kan faktiskt inte komma på något som skulle kunna vara tråkigare?

Lite senare far jag i varje fall hem till Patrik och bosätter mig där tills imorgon eller hur länge det nu blir. Ska blir kul att välkomna hem hans mor och svärfar också. Det var ju ett himla tag sen sist. Men nu ska jag väl ta och måla de där förbannade garderoberna, fyfan. Nu taggar vi! FAN VAD KUL JAG SKA HA. Wohoo.

Heido! / Bitterfittan.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!