2011-11-12 ? 13:52:13

Learn from yesterday. Live for today. Hope for tomorrow.

Det jag vill med mitt liv innan det är dags för mig att gå samma väg som många andra när det väl är dags, det är att minnas och kunna tänka tillbaka, och känna att jag gjorde någonting bra med den tiden jag fick här. Jag vill sedan känna att jag levde fullt ut, gjorde det jag ville och aldrig såg tillbaka på de sakerna inte var värda att minnas. Jag vill kort och gott känna att nu, nu jag kan dö lycklig. Och det är precis detta jag vill leva efter. Se aldrig tillbaka, lev fullt ut. Jag tänker göra misstag för det lär jag mig av.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!