2011-11-20 ? 20:50:13

Jag tänker inte stå och trampa i glas och låtsas att jag gillar det. Hellre skriker jag ut den självklara smärtan.

Sitter här vid dumburken igen som vanligt på söndagarna när man är hemma. Finns liksom inte så mycket annat man har ork till. Har i varje fall spenderat dagen/natten hemma hos min gos och vi har bara tagit det lugnt och tagit hand om varandra. Jättemysigt och väldigt behövligt att bara få vara ensamma i lugn och ro och försöka komma fram till någonting vettigt om framtiden.
Sitter förövrigt här och samlar lite krafter till den kommande skolveckan och längtar efter jullovet... börjar faktiskt bli rätt skoltrött även om vi precis börjat igen. Ja, det var väl inte så mycket mer jag hade på hjärtat just nu. Ni får ha det så bra så länge! Puss på er.
Kommentarer
Anonym

varför gjorde du och patrik slut? ni som verkade så lyckliga :/

2011-11-20 @ 21:42:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!